Torsdag

idag hade vi först idrott och orientering i skolan (som vi inte alls fuska på) jag klanta till det lite så stackars cissi fick spriga fram och tillbaka hehe, men tror nog et vart ganska bra tillslut ändå, hoppas jag. Sen vart det käka pannkakor innan det var dags för radio, anna och anna åkte till stan för att intevjua folk och jag och maja började spela in, det var roligt fast vi klanat oss lite i programet ibland och fick ropa på hjälp antal gånger.. men vi klara det bra tillslut iaf :)

Sen vart det ta cyckeln direkt från stationen till stallet för att in Lucas för sen kom veterinären ock kolla på hans tänder hjälpte oss även hur bettet satt så nu r allt bra i hans mun och så red jag ut barbacka och han skötte sig jätte bra stegra ine nått :D (så ellika om han håller på imorgon får du ringa eller nått och säga det)

Vad ska alla hitta på imorgon kväll?

Kommentarer
Postat av: Ellika

aa 8:an är jobbigt :) men jag tror jag överlever :) tack tack, emn skriv in din blogg i fältet när du komenterar så kan jag lättare svara på dina komentarer :)

2008-09-25 @ 20:10:42
URL: http://jerna.blogg.se/

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0