stallet

Japp nu har jag vart i stallet och klantat mig. Först när jag skulle åka ut typ 14.45 när jag satt på moppen och precis skulle stata den kom jag på: vad fan håller jag på med? jag ska nte åka ut förrän en timme, så jag gick o låste upp dören men då kom jag på att jag visst skulle åka ut då. jag lider av sinnes förrvirring. så åkte ag till stallet i rätt tid iaf så hästarna fick komma in och få sin mat :) träffa ann-marie också hon sa att vår lön kommer nästa vecka, yes! inte så mycket men det e lit pengar iaf :)

Upptäkte även att min häst odlar gräs i boxen... han är tjock, men jag krossa iaf hans dömmar om hemodat gräs och tog bort det ;D

Grattis till jossan som fylled 17 idag också :D <3

Kommentarer
Postat av: emma

börjar du bli gammal o förvirrad kära du? :p <3

2008-09-23 @ 19:58:59
URL: http://heltutansvar.blogg.se/
Postat av: Frida

japp haha

2008-09-23 @ 20:26:59

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0