Plugg, plugg, plugg

Men ucsh, sjukt mycket att göra i skolan just nu + stallet också oc ändå sätter jag mig framför datan, fy på mig. jag borde verkligen plugga nu.. Ska till stallet om en hlvtimme och nu kom jag på att det e idol och heroes ikväll också, helvete! matte prov (diagnos kaske det var ?) på fredag känns som det kommer gå super? aja jag klarar det nog kanske det är ganska lätt iaf så :)

Idag har vi haft grafisk design där jag inte gjorde så mycket (A) typ ändra lite på visitkortet sen tyckte jag att jag var klar ;)
Sen var det dataunskap med segaste word övningarna som vi dessutom sk ha prov på se och jag är rädd att det inte kommer gå så bra, men men det löser sig nog hoppas jag :)

På fredag blir det bio :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Inte kul med plugg!

2008-09-17 @ 14:16:38
Postat av: felicia

wie bio :D hoppas jag.

2008-09-17 @ 20:59:04

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0