Hissen ;)

Idag på rasten från matten skulle jag och Anna (N) ta hissen upp igen så vi går in i hissen dörrarna stängs och vi trycker på knappen för 8onde våningen men det händer inget vi tryker flera gånger men sen får jag lite panik haha och typ: VI TRYCKER PÅ NÖDKNAPPEN! Haha som tur var hidra anna mig, så jag kunde komma på att man kan tryckapå 6an (där vi var) så öpnnades dörrarna haha så fick vi ta trappan upp istället och återvända til mattelektionen, sen skulle anna rita upp vad som hnde och börja rita i boken en hiss så kommer matte läraren förbi och frågar vad hon gör och anna typ: eh, det var inget.
Matte läraren: jo vad rita du?
Anna: nej men det var en hiss...
Matte läraren: i 3D format bra, bra 3D är vackert, fortsätt jobba.

Hahahahah.

sen var det bara engelska inte så jätte kul men funka iaf :) nu siter jag och kollar på disney chanel haha ;)

Trevlig helg :D

Kommentarer
Postat av: Ellika

haha vad läskigt, har du klastrofobi? jag tror jag har lite av deti alla fall :)

2008-09-12 @ 16:41:53
URL: http://jerna.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha jo jag tror jag har det inte extremt men ;)

2008-09-17 @ 14:09:17

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0