Fredag

Nu är det fredag igen då, fan vad fort veckorna går snabbt :O idag hade vi först matte gick igenom hur proven hade gått det hade gått bra för mig, matte läraren tyckte jag var duktig :) tänkte inte skryta så mycket mer om det så vi lämmnar det ;)

Sen hade vi engelska såg på film, litle miss sunshine den var bra :) sen fick vi veta att vi ska ha läst ut boken nästa vecka (visste egentligen redan men hade förträngt det ;P ) vilket var mindre bra eftersom jag bara är på sida 40, men men det löser sig nog.

Bye bye, nu ska jag läsa min bok ;)

Kommentarer
Postat av: emma

ja, den filmen e värsta bra ju :D tkr du om boken då? ;)

2008-09-26 @ 15:33:06
URL: http://heltutansvar.blogg.se/
Postat av: kiina

finns det ingen ressension på boken på internet du kan läsa om du inte hinner klart? ^^

2008-09-26 @ 15:35:33
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/
Postat av: felicia

uppdatera jao!

2008-10-08 @ 20:23:07

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0