London x2

Idag var jag först på stan med lovisa, köpte ett nagellack med tanke på att förra gången ja snodde ett av mamma vart det inte som jag hade tänkt mig så jag tänke att om jag köpte ett eget blir allt mycket bättre, köpte ett som hette london: och jag det var delvis för att det är london i morgon men inte bara ;D jaja nog om det jävla nagel lacket nu, jag menar vem bryr sig?

Sen var det stallet hade bytt dag så blev jobb idag istälet för tisdag, roligt värre ja säger bara:
JAG HATAR NÄR MOPPEN INTE STARTAR
JAG HATAR ATT CYKLA
JAG HATAR REGN
Resten får ni lista ut själv...
skönt att komma hem och duscha iaf nu sitter jag och målar naglarna med mitt nya london, fick nån inbjudan till nån fest idag på stan och jag vart glad och tänkte å fest! vet ni vad det var? det var nått jävla migel med fika som centerpartiets ungdomsförbund ordna och man skulle gå runt och prata om vad man är rädd för.
SUCK -.- dög iaf att ha som underlag när jag måla naglarna ;)

Imorgon ska det tydligen snöa här också,hoppas det inte blir snökaos och vi missar planet, helvete i så fall. Men annars är det ju skoj med snö, längtar efter jul nu, men det är typ bara en månad och 26 dar kvar till julafton :D skyll inte på mi om det är fel rknat bara inte jag som räknde ;)

Nej men nog om mitt nagel lack, nu ska jag packa :D för imorgon :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Slampan och hingsten, hand i hand?

Söderlund har nu startat ett nytt diskussionsinlägg där han vill veta vad just du idag tycker om detta med köttmarknaden på krogen. Är det bara vi killa som tänker inför en utgång att "Ikväll ska jag träffa någon riktigt intressant"? Tänker aldrig tjejer något liknande, eller är det kanske helt enkelt så att det är fel att tänka så som tjej? Nu har du chansen att bjuda på just dina tankar i en av de absolut snabbast växande bloggarna just nu.



(Detta finna du i det tredje inlägget uppifrån och i största allmänhet hoppas jag att bloggen kan bjuda dig på någonting som faller dig i smaken)



Edit:

Numera finns det även ett följdinlägg i bloggen, men det går fortfarande att dela med sig utav sina tankar i diskussionsinlägget, inga problem alls. Det finns även en följdfråga i det senaste inlägget. Tack på förhand, hoppas du kommer att gilla bloggen och att du får ut någonting utav den.



Hoppas att du vill medverka med dina tankar och tycken i kvällens diskussionsämne.



Mvh

2008-10-30 @ 18:43:39
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: felicia

duktig jag är som har en blogg. igen :) puss!

2008-11-03 @ 20:49:05
URL: http://wheel.blogg.se/
Postat av: felicia

duktig jag är som har en blogg. igen :) puss!

2008-11-03 @ 20:49:22
URL: http://wheel.blogg.se/
Postat av: FELICIA

duktig jag är som har en blogg :) igen. puss!

2008-11-03 @ 20:50:16
URL: http://wheel.blogg.se/
Postat av: kiina

även tre stycken ^^



men iaf hopppas du haft det bra i london :D (antar att du kommit hem nu ) ;)

2008-11-03 @ 21:02:53
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/
Postat av: Frida

JA :D

2008-11-05 @ 20:00:29

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0