Just det...

glömde säga attmin lilla hamster skrämmde ivet ur mig idag x2

först på morgonen när jag ska ge han mat hittar jag inte honom i hans lilla bur, jag pnna buren, peta på "ufot" snurra hela buren och hitta honom inte så jag tänkte: NÄÄÄ nu har han rymmt han har försvunnit han kan vara var som helst i hela huset, sen tänkte jag tänk om han är död mosad med stolen eller nått, eller tänk om mamma hitta honom död i morse och tog honom bort från buren? VAD SKA JAG GÖRA! :O stängde sen dörre till buren och tänkte sringa upp och skrika på pappa men då ko han fram springande vilken lättnad

Sen på em klättrade han högst upp i taket (eftersom han är självmords benägen) och jag såg honom falla.... trode han skulle dö, jag tror han vill det på riktigt alltså, men han överlevde iaf :)

Kommentarer
Postat av: Ellika

hahah aa han är lite jobbig han, man jag skadade mig inte allt lungt :)

aa jag märkte det :)

2008-10-17 @ 18:25:33
URL: http://jerna.blogg.se/
Postat av: kiina

haha värsta kul med en självmordsbenägen hamster xD har ni brat-marsvin oxå? ^^

2008-10-20 @ 15:45:50
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahah

2008-10-23 @ 17:04:57

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0