Höstlovet hittils :)

Har inte bloggat på ett tag, funderar på starta en ny blogg, behöver ett bra namn bara ;)

Lovet hittils har vart bra gjort mycket, först var det stockholm med freddy och hennes klasskompisar och fira hugo som fyllde 23 :)
sen på lördagen var det ideal loppet i stallet kom delad 3 efter år av att försöka få lucas över startlinjen, han kan vara så jobbig ibland :( på kvällen blev det mamma mia sing a long med feffe och Emma, var kul förutom att bara var vi som sjöng ;) Sen sov vi hos emma.
Söndag fyllde lina år så vart överraskning för henne :D
måndag var det skräckfilms kväll med Lina, emma, feffe, freddy och hanna sen sov emma, hanna och feffe här,förutom att kolla på skräkfilm åt vi makaroner mitt i natten :)
tisdag vart det bara ta det lugnt och idag får vi väll se :)
SNART ÄR DET LONDON OCKSÅ :D

Nu sitter jag och kollar efter hamburar telefon ni vet som i juno, haha vill ha en sån, jätte normalt för mig som vegetarian absolut men men ;) hitta en på tradera faktiskt så ska nog lägga bud ingen annan får göra det nu! haha ;)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: emma

haha, va coolt om du köper en sån telefon :p de vill ja också ha haha xD

2008-10-29 @ 17:29:23
URL: http://heltutansvar.blogg.se/
Postat av: Frida

våga inte buda på en jag gjort nu bara då är du död! :P

2008-10-29 @ 20:16:31

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0