Hej igen ;)

Hållå där! ;)

Har inte bloggat på ett tag men med tanke på hur många (inga alls) som läser min blogg har väll inga dirket saknat mig ;)

Idag vaknade jag 20 minuter innan jag skulle gå, stressat, stress läste boken så den skulle ta slut innan svenska lyckades inte så litade på att bokens sita sidor slutatde som jag trodde på prvet haha, det gick bra trots allt :)
sen vart det engelska diskuterade, prata mest svenska haha, snart blir det stallet och jobba, jossan kan inte så jag ska jobba själv :/ + att jag har ont i foten men men det går nog bra ändå :)

hejsvejs :) och det är bara 17 dagar kvar till london :D fan vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: felicia

hallå jag läser din blogg :D

2008-10-14 @ 15:29:06
Postat av: Anonym

tjoho :D jag läser din med :)

2008-10-14 @ 21:29:08

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0