FREDAG :D

idag var det matte prov, gick nog inte så bra som jaghade hoppats:( men men gick helt okej ändå. sen var det enelska TRRRRRÅÅÅÅKIGT + att vi skulle diskutera personer i filmer jag inte änns hade sätt förutom lejonkungen så ag ritade av scar, lektionen hann tyvär ta slut så han inte klart :/ men jag ska göra klart den nån gång för den blev grym ;) ritade även av nå star wars snubbe blev inte lia fin men men ;)

På tåget hem satte sig några roliga 9åringar brevid mig, haah barn är roliga kunde knapp hålla mig för skratt, vilket de märkte och börja prata med mig ;) Vart ska du gå av? haha och en liten kille skröt om att de hade ätit på dnkem och dä'rför hade pengar. och innan satt de och bläddra i en tidning med massa saker som säljdes, ehöver inte säga vilken sida de letade upp och skratta åt det får era sjuka hjärnor lista ut själva, jag visste iaf inte vad såt där var när jag var 9 :O Dagens ungdommar ;)

Sen vart det stallet och min galna häst som tydlien hade bestämt sig för att jag inte skulle sitta var idag, men han misslyckades med sitt lila beslut ;)

Bajs bajs

Kommentarer
Postat av: felicia

haha ja precis.. ungdomar.. ;)

2008-10-18 @ 19:54:39
Postat av: frida

japp ;)

2008-10-23 @ 17:03:59

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0