toppen dag, eller inte...

jaha idag försov jag mig, eller nej det gjorde jag int emen var så trött att jag typ sommna när jag gjorde allt. så helt plötsligt skulle jag gå om tio minuter och jag hade inte gjort mer en ätit + klätt på mig och jaf hade duschat så skulle föna håret .. :/

sen hade vi svenska. men eftersom vi hade prov igår och imorgon fick vi jobba med projektet gjorde det ett tag sen satt jag och läste, sen hade vi föreläsning för lars åsbrink, han är ju grymt bra man kännde verkligen igen sig ;) eftermiddagen var det engelska redovisning, gick äll inte så jätte bra men bättre en förragången iaf.. shit jag blir så nervös :O

sen åkte jag ner på stan och träffade annette, =) hittade en tröja på hm var rea där =) och sen köte jag kakor och chokladbollat tills imorgon på nästanationella... köpte en diam också och käka direkt ;)

Kommentarer

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0