städat

Idag har jag vart duktig och städat rummet, mycket bra resltat ;) bara lite påsar jag måste flytta på + damsuga så ser det riktigt bra ut sen (undrar hur länge de håller)
sen kom lina hit och skulle hjälpa mig med datan men självklart funka det så fort vi klicka upp det, lina är magisk ;P så kolla vi lite åp tv på rysa eller nått, de har skumma reklamer :P

Sen gick jag till stallet i regnet, som tur var fick jag skjuss från typ halva vägen. I stallet red jag lektion för cissi, han inte rida klart för hon hade rammlat av och det började dommna i hennes fingrar :O men hade ändå ridit ganska länge, red på fältet ch racea lite. Sä jävla roligt. jag älskar min polle <3

jag ska säga hur länge mit rum håller sig fint ska räkna hur många dagar det tar innan det ser för jävligt ut igen :P

Kommentarer
Postat av: kina

du kan få städa hos mig oxå, om du vill :)

2008-02-27 @ 22:03:19
URL: http://justaword.blogg.se
Postat av: Frida

nej tack det är lungt ;)

2008-03-03 @ 22:59:50

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0