semmla med emmla XD

Jaha, idag var det nationella porv då, svenska första, det gick ganska bra faktiskt tyckte det var ganska enkelt men får nog inte mer en g på det.. förhoppningsvis vg, aja kom ut först eller nej tror typ trillingarna kom ut först, men sen sprang jag runt på halva skolan och undrade när emma skulle komma, hon kom typ kanske 1 eller 2 eller fler min efter iaf, vi satte oss på mattan och diskuterade hur det gått, sen typ kom det fler och fler, och helt plötsligt satt det så många på mattan att man inte kunde prata med alla samtidigt, haha nej men faktiskt vi vart en hel del :P Jag, emma, freddy, fia, lina, feffe, matilda, alicia, moa och manne ;)

iaf, sen när det var slut lekte jag pluggis och var duktig. sen fick vi gå tidigare, eller vi tolka det så iaf :P alma sa att vi inte fick vara med på hennes samling så vi gick hem, för vart skulle vi annars ta vägen? :O sen drog vi ner på stan och fika semmla och varm choklad, som var för varm för min känsliga lilla tunga :(

gick runt kollade på väska, men hitta ingen bra, sen leta vi lite grejer till alla hjärtans dag, men det finns ju bara massa tjejiga gossedjur, får inte vi tjejer ge något till killarna eller? ska de bara ge till oss, eller tycker de att killarna ska få rosa gossedjurs giraffer med hjärtan?? aja, sen stallet, gick inte så bra att rida, sen sitter jag här.. som vanligt ;)

imorgon är det engelska redovisning :( men helgen blir iaf kul =D

Kommentarer

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0