Renskriving... :/

jaha, då börjar man närma sig slutet på projektet och tur är det efterosm det ska vara klart på torsdag.. nu är det bara renskrivingen kvar sen ska jag få mitt efterlängtande lov XD

idag har det inte gått att arbeta så mycket eftersom jag behövde en dator så det vart land och rike. Haha det var länge sen. Haha, det är ju lite kul faktiskt.. =D när man kör med kul kategorier och det hade vi. Haha dricka, hm vad är det första man kommer att tänka på när bokstaven är v? asså seriöst jag tänker inte vatten (a) Haha, jaja dagen var på det sättet helt okej, imorgon blir det lektioner hela dagen och hem och göra klart projektet..

Mouna har slutat (någon som vart ledsen?) hon ska börja på rosenborg! HAHHAHAHA

nej nu ska jag jobba så jag inte behöver sitta uppe hela natten imorgon..

Kommentarer

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0