Otrovärdig??

idag har gått väldigt snabbt (skoldagen, den riktiga "dagen" har precis börjat) förmidagen hade vi np, fast eftersom jag hade det igår fick jag ha bild =) det gick bra tror att jag är klar med min bild nu, vart nöjd faktiskt XD sen hade vi spanska, gick väll bra gjorde inte så mycket mest genomgång. äcklig lunch förvånande va? var inte hungrig heller så. sen var det matte, gick igenom nationella vi fick testa på typ föör gången eller nått, gick väll helt okej för mig, lite slarv fel bara, Haha jag som trodde jag var bra på att läsa frågan.

sen åkte jag och emma ner på stan en snabbis och fyllde på mitt sminkförråd som helt plötsligt blivit tomt ;) sen hem och som ni märker nu så pluggar jag, HAha eller inte XD nej nu måste jag faktiskt göra det.

ikväll ska jag sova hos sandra, ska hjälpa henne med fodringen imorgon, hon trodde inte på att jag var vegitatrian när jag sa det :/ men nu vet hon Haha, hon var tvungen att sms:a annie och fråga för att tro mig, så nu är min fråga:
Är jag verkligen så otrovärdig? (eller vad det heter motsattsen till trovärdig om;P ) jag är ju jämt så ärlig (a) kanske inte men...

Kommentarer
Postat av: kina

du e trovärdig :) så trovärdig att jag tror på att ni hade np idag, vilket vore konstigt eftersom inte jag hade det...
vad hade ni för np? :P

2008-02-16 @ 10:48:28
URL: http://justaword.blogg.se
Postat av: Frida

Tack =) det var diskutions grej skolorna får lägga dem hur de vill :P

2008-02-17 @ 13:21:17

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0