missbrukar goes pluggis ;)

jaha idag var det först musikredovisning jälvklart hadejag råkat glöma pappret hemma ch det gick inte att skriva ut från datan så jag kunde inte redovisa.. ska mejl det istället, måste komma ihåg det!

Sen var de redovisning då, gick faktiskt helt okej för mig ;) Redan efter redovisningen började vi diskutera vad vi skulle jobba med nsta projekt och vi längtatde, asså vad hållerpå att hända med mig vi ska juha lov och jag längtar efter skolan -.- men jag säger så här jag är frisk igen all längtan försvann..

hela dagen gick jag och tjatade på att någon skulke föla med mig till stckholm, sklle dit med annie och jenifer eller rättare sagt de skulle dit med mig. men alla vägra ochjag vägra åka själv up med dem, hatr redan ikea tack vare dem och jag vill inte börja hata stockholm. så jag och emma drog hem till mig istället. vi gjorde väldigt mycket nytta ;)

iaf, måste städa tarzans bur imorgon.. -.-

Kommentarer

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0