LOV!

äntligen är det här det efter längtande välförkänta sportlovet. sista daen i skolan innan lovet firades med sista svenska nationella diskution, gick helt okej, bara det att vår grupp vr så, ja. sn var det bild,jag hade trott att min bild var klar men, tydlige inte var tvungen att gör lite till och sen sabba jag den :( men ewa sa att jag inte hae sabbat den men att jag inte kunde fortsäta om jag hade den inställningen så att jag kunde vila med den tillefter sporttovet för att få så ra resultat som möjligt..

Tll lunch vart det "soppa" gårdagens mat utan ris i en djup tallrik... med det kladdiga äcklet i som jag n uvet vad det är: Soja strimmor!

Sen fredagsfika och så gjorde vi klart idrottsuppgiftn, men den var tydligen inte tilräckligt bra :/ Sen hem städa taezan bur, sen slutade det vettiga jag gjort för idag, men nu ska jag til emma!

Kommentarer

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0