Glad =)

jag är glad, jätte glad, helt utan anledning =) tänkte att ni ville veta det, haha nej men jag vill bara säga det. och jag som ska sova snart, varför blir man glad då? hoppas glädjen är kvar imorgon i så fall, för jag vill gå runt och vara glad en hel dag det var länge sen, inte så konstigt men ändå, jag vill ha massa energi och va super glad imorgon, då blir det iaf okej i skolan, jag ska jobba hela dagen jag ska bli pluggis (lycka till)okej glad ska jag va iaf.

Jag vill ha sommarlov då blir man glad, sportlov räcker faktiskt fast helst sommarlov ;) nu ska jag ta upp lite posetiva saker när jag är possetiv för jag är oftast negativ annars ;P

*Jag kanske ska få rida istället för ellika på sportlovet XD
*helgen kommer bli skitkul, hur det nu blir...
*sommaren kommer äga =D
*min helg var bra =)
*jag är glad!

Okej trevligt trevligt, varför är jag så här överglad för får lust att bara hoppa upp och ner!! XD

Kommentarer
Postat av: kina

kul att veta att det enån som fortfarande e glad :)
delar glädjen med dig =)

2008-02-04 @ 11:34:37
URL: http://justaword.blogg.se
Postat av: Frida

Haha, men snart är det slut, skolan dödar allt det glada...

2008-02-04 @ 16:30:58
Postat av: emma

du får inte dissa "nego-vego" :p

fast det är bra att du e glad :D

2008-02-05 @ 20:33:02
URL: http://tjohoemma.blogg.se
Postat av: Frida

Haha, nej det för jag aldrig ;P jag har kommit på att jag är riktigt negativ faktiskt igentligen :P

Tack, det tycker jag med behöver omväxling XP

2008-02-05 @ 22:31:04

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0