En gång för länge länge sedan...

... skrev jag det senaste blogginlägget. Det har inte blivit så mycket bloggande, men det är äpågrund av den helvetes skolan, nationella, engelska och redovisningar, spanska och framför allt projektet! GA! jag orkar inte mer men snart är det lov och av någon konstig anledning har jag vart riktigt posetiv hela tiden.

idag var det alla hjärtans dag då oj så kärleksfullt eller inte hade nationella prov och diskutera i svenskan det gick väll bra tror jag.. stallet och firade med plutt massa pussar där <3 själv red jag inte det var ellika som red ;) tog massa fina bilder på alla sötisar i stallet.

Borde plugga men orkar inte, undrar hur det kommer gå med det där helvetes projektet lär inte bli klar, men men... nej men jag klarar det nog jag är ju bäst ;) Haha

Kommentarer
Postat av: kina

skippa plugget å bli "förkyld" hela v.8, det skulle jag göra om jag va du ;)
då "missar" du redovisningar :P
kanske inte prov men du kan ju läsa lite extra om du har trist XD
projektet kan du spola i toan, "tappa", du vet :)

lycka till! puss

2008-02-14 @ 21:41:53
URL: http://justaword.blogg.se
Postat av: Frida

Haha, ja sen säger jag det till lärarna: " jag kan inte redovisa tappa mitt projekt i toan" HAhah XD

2008-02-15 @ 15:59:55

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0