DU har blivit lång!

jag måste bara fråga, är det normalt att man inte kan mitt namn när jag stått på stallet i jag vet inte hur många år typ sen 2004 eller något. är det normalt att man kallas du då, av någon som vart där lika länge?! Asså, jag tar inte det precis som en komplimang...

I alla fall i fredags sov jag hos sandra för att jag skulle hjälpa henne med fodringen på lördag. Var fullt med folk där och hjälpte oss det var väll snällt, men det känndes lite dumt, jag menar jag vet vad jag gjör, har ändå haft fodringen antal gånger -.-

hoppträningen gick bra och anna-putte och carina tyckte jag hade blivit lång :D Jossan sa att det var det värsta en ponnyryttare kunde höra men jag håller faktiskt inte med.. Jag vill bli lång =D

hem plugga (även det jag gör nu) gick väll inte så jätte bra... till stallet tog in hädtsrns ovh droh hem..

sen bio med en hel del massa folk, kommer inte ihåg vad filmen hette men det var nått på c XD iaf handla om ett monster som kom i new york, den var bra faktiskt, fast det var typ bara jag och emma som tyckte det...

NEJ nu måste jag plugga kämpar ju mot vg, inte ig :/

Kommentarer
Postat av: emma

japps. den hette cloverfield, btw :p
dom andra har dålig smak. och det är inte bra..
hmm..måste gnälla lite på dom, tror jag.

2008-02-17 @ 14:14:24
URL: http://tjohoemma.blogg.se
Postat av: emma

vad nödvändigt mitt förra inlägg va då..
jaja, du känner mig :p ;)

2008-02-17 @ 14:15:06
URL: http://tjohoemma.blogg.se
Postat av: Frida

Haha

2008-02-17 @ 14:56:39

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0