Klädval ;)

idag har jag först inte gjort så mycket suttit vid datan, och hjälpt anna med hennes blogg, haha frida goes webbdesigner eller nått, haha. ^^

sen snacka jag med lina som tyckte jag kunnde komma till henne så vi knde titta på kläder tills imorgon (fotograferingen hon ska med :D ) Så då gick jag dit och vi kolla på kläder till henne och var allmänt flum, -Tack vare islatten! som jag spillde i hennes säng XD (förlåt)

sen skulle vi hem till mig och kolla på kläder + att jag skulle äta middag, så vi flumma oss först till ica för lina skulle köpa "en tandorste" XD sen till mig så jag käka middag och sen kolla vi på kläder till mig :D så n har vi bestämt kläder :D

Imorgon blir det stockholm alltså, ska åa upp vid tol och lära mig hitta till skolan kan vara bra tills på måndag ^^ sen blir det fotografering och sen ska vi eventuelt stanna i stockholm (men det blir inte he voice :P ) ett tag :D

puss och kram

Kommentarer
Postat av: cammie

Titta gärna in :)

2008-08-15 @ 21:54:39
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Postat av: Rose-Marie

vill du ha gratis grejer? kolla gärna in min blogg för att läsa hur man gör. orkar inte skriva upp allt här.

2008-08-15 @ 21:55:34
URL: http://modelrosemarious.blogg.se/

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0