igår ;)

tänkte på att passa på att klaga lite igen :P

igår var jag ju tvungen att gå upp vid 7 för att lucas skulle skos. det gick bra iaf ;)sen åkte jag hem och satt och glodde på tv innan jag åkte ut till stallet till halv två igen skulle rida ut med vendela. Problemet var bara min olydige lilla ponny som vägra komma in vi försökte.. vet inte hur länge men för länge iaf. så vi gav upp, var lite sur just då fråga lina :P hon smsa mig:

Hej, vad gör du?
Får damp! dudå?
Varör?
min ponny är elak!

Så hur som helst vi gav upp så körde vi tyr istället :D kulit, kulit. Vendela den lilla fegisen var livrädd på ett ställe så jag skrämde upp henne ännu mer (A) jag är så snäll ;)

kunde inte köra så länge eftersom tyr vilat hela sommaren typ men kul ändå. så jag åkte hem sen och lämmna min elaka ponny i hagen, han blev säkert jätte nöjd.

Påkvällen vart det hos lina skulle bara lämmna pistolen (till mordet, nej jag skojar.) men sunqan kom med så vi vägrade gå därifrån och lyckades ityp två timmar *stolt*

AJa, ska typ käka nu sen bir det stallet,puss och kram

Kommentarer

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0