hej jag heter frida nu är sommaren slut och jag har börjat ettan.

idag var det skolan igen då och inte vanliga tråkiga skit skolan utan gymnasiet :P

gick upp vid 9 typ, åt frukost och lalala ni vet vad man gör innan skolan, gick hemifrån vid halv 11 typ och mötte freddy vid stationen :D Hon följde med till skoln :) fast lämmna mig utanför haha. sen vart det att gå in i skolan och ta reda på vilken klass jag var i och var vi skulle sammlas ;)sen gick jag in i klassrummet, satt typ folk på alla rader längst in mot väggen så jag fick lie beslutångest var jag skulle sätta mig, haha ;) satte mig af brevid en tjej ;)sen snacka vår mentor = medialäraren, han är rätt kul faktiskt. Sen fick vi masssa papper sen vart det korv och rast, me var inte hungrig så åt ett äpple. ;) sen vrt det cyberfilmvinsnig i aulan ;) våra betyg kommer avgöras på sten sax påse eller med en tärning. fast det kanske var på skoj :O sen fick vi våra data konton och busskort, en inga plastfickor :( var får man tag på det? någon som vet?

vår klass verkar bra även om jag bara prata med två idag ;) får väll se imorgon :P men det blir nog bra med skolan ;P

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Nu har jag ny blogg & bloggnamn

2008-08-18 @ 19:39:11
URL: http://www.metrobloggen.se/teela
Postat av: anna

hahah sten sax påse ;)

2008-08-19 @ 14:16:49
URL: http://findmehere.blogsome.com
Postat av: emma

fråga vid spärren på östertälje, så ska du få en plastfika (:

2008-08-19 @ 17:37:29
URL: http://minnesluckor.blogg.se/

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0