Första veckan avklarad.

japp, nu har jag klarat första veckan i gymnasiet, även om jag vart lite död, fråga min famlj, haha har sommnat typ varje dag jag kommit hem rån skolan. det verkar riktigt bra faktiskt trotts lite skumma människor (matte läraren t.ex. :P)

Tisdags: gjorde vi me-cubes vart inte klar riktigt men men, sen efter skolan gick jag med anna och paulin (som sluta sen :( ) och åt lunch på tacobar och gick runt lite i stockholm. :)

Onsdags: hade vi först mediapruduktion typ, och lekte i nått program och gjorde dvd omslag mitt vart väll inte så fint men ;) haha Ior och nasse på äventyr -.- aja har aldrig sagt att jag har bra fantasi ;) sen hade vi datakunskap och fick göra öningar, då i skulle öva på att meila (vem kan inte det) och göra en ny mapp och kopiera filer -.- vi fick sluta tidigare iaf :)

Torsdag: åkte buss i typ en timme ut till vår mentors sommarstuga, intervjua lite folk från klassen på väg dit ;) sen satt vi typ bara där och glodde in i en vägg, åt korv och såg lite på tv. Nu har man snackat med lite mer folk från klassen iaf ;)

Fredag: Först hade vi matte, matteläraren var skum :P vi gjorde diagnos gick inte så bra :/ glömt massa :( iaf sen var det egelska lekte namnlek så kan ganska många namn nu :) kan bland annat se skillnad på tvillingarna :) sen skrev vi brev, gick väll inte så bra, sen sluta vi engelskan och hade mediakunskap typ eller nått sånt, vi skulle skriva saker man kunde göra med en tegelsten ;) sen sluta vi :) tiigare i dag igen :D

Japp det e min vecka ;)

Kommentarer
Postat av: anna

jag försökte smsa dig, men det funkade inte... tror nog att jag la in fel nummer haha :(

2008-08-23 @ 14:27:11
URL: http://findmehere.blogsome.com
Postat av: kiina

kul onsdag du verkar haft ^^ sa dom inte vad musen och tangentbordet hette oxå? xd

2008-08-30 @ 18:39:07
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0