dö på dan, dö på alla.

Seriöst,hatar den här dagen. alla som känner mig bra vet nog redan hur den har sätt/ser ut. jag har inte gjort ett jävla piss bara ruttnat bort hemma, jag hatar det! hatar att inte göra nått, blir rastlös och hatar att ingen vill göra nått med mig, känner mig seriöst oälskad, jag vet att det är överdrift eftersom alla faktiskt gör saker som göra att de inte kan träffa mig. Ska inte klaga egentligen för jag har vänner, men att sitta hemma en hel dag för att folk har bättre saker för sig (som ja de vill slippa ) passar inte riktigt mig. jag klarar inte sånna här dagar helt enkelt. hur kan folk tycka att det e skönt att inte göra nått på en hel dag? ett tag ja visst men en hel jävla dag, eller kväll eller nått! seriöst tänker aldrig mer sitta hemma så här igen, får väll skaffa nya vänner som alltid kan träffa mig. grattis jag har fått en låsaskompis igen (som när man var liten, kanske borde ringa upp börje? eller emeliesom lärde mig att man alltid började med stängda dörrar när man lekt med dockskåp. serist jag var sjuk redan som liten, jag har nog en psykisk störning eller nått!)

okej det här inlägget var väldigt överdrivet men jag klarar inte det här (konstig att ingen vil träffa mig jag e fan helt sjuk.) skönt att klaga lite iaf ;)

BYE, nu ska jag gå och göra ingening denna underbara sommarlovs dag då det regnar och alla e upptagna. Varfr gilar jag sommaren för?

Kommentarer

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0