BOJKOTTA OS!

jag har bestmt mig för att bojkotta os, haha är jag ensam om det eller? ngon som vill bojkotta det tillsammans med mig?

ANDLEDNING: jag fick typ damp igår för det stog att de´skulle visa från fälttävlan, dressyr eller nått var det iaf, meninte fan visar det nått och kommer typ inte visa heller iaf inte från fälttävlan och dressyren den anliga skulle de visa en kvart, EN KVART! och eftersom det är i kina är det så klart mitt i natten (klockan två) ska jag slösa min natt åt att vänta på att klockan ska bli två så jag kan se en kvart?

så nu har jag bestämt mig för att dissa hela os! eller ja kollar nog kanske ridsporten, om det visar nått dvs!!

jag bojkottar nog hela svt istället, det har ändå inga bra program..

så får det bli, för det e ju inte os fel att svt inte sänder från fälttävlan!

haha, jag är på klaga humör idag! (idag?)


Kommentarer

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0