Trevlig älg!

För er som inte förstod ska jag skriva om min helg.

FREDAG jag och emma flummade en hel del och jobbade inte så mycket på dagen, sen smsa lina och frågade om jag kunde komma till henne, så jag gick dit efter skolan. vi spelade lite tv-spel sen ringde linas farmor och sa att pippi hade rymt, så vi skynda dit. följde lite fjädrar innan vi hitta henne. sen gick vi hem till lina igen. Innan jag stressa hem för att äta, sen var det bowling med ug =) det gick bra, fick min livs första strike =)  sen till lindägen, typ sommnade där fast när jag väl vart lite piggare ringde mamma hem mig =(

LÖRDAG gick jag uppp tidigt för att åka till stallet för att hinna rida innan grönan, men sen sa mamma att vi skulle kolla på byxor först så vi mockade bara. Sen tog vi tåget upp till sthm, kollade på lite byxor fast hitta inga skjukt mycket folk var det, så det var typ kaos i provrummen. titta lite i affärer på vägen också så jag hitta ett par örhängen. sen kom max och jack och kristina upp, så tog vi båten över till grönan tillsammans. Sen åkte vi karuseller. jag åkte nästan extrem... När vi stod i kö till berg-och-dalbanan stannade den typ högst uppe i backen, läskigt, så jag åkte inte den då, fast sen gjorde jag. Annie skrek skit mycket i alla karuseller, till och med i lustiga huset, fast vikinga gungan var värst. ingen vann något, förutom på vinnst varje gång grejer... konstigt annars. Vi gick i spökhuset också fast det var typ astrist, vart lite rädd en enda gång sen gick jag och prata med spökerna, fast fick inget svar...

SÖNDAG gick upp tidigt idag också, kändes som det i alla fall, var helt borta. fast klockan var halv 11, då går det att gå upp ;P åkte till stallet vid elva för att släppa ut Lucas i sin nya hage. sen åkte vi hem då kom emma, och så var det gala premiär på vår nya studio cirkel, gick väll så där, fast det var roligare med svampbob... sen åkte jag till stallet och red på lilla gubben, gick bra. sen så hammnade jag här...

Ha så skoj, gör inget karin inte skulle göra i helgen och ha en trevlig älg!

de sista meningen var till dig emma XD

Kommentarer
Postat av: emmsen

tror du att jag har gjort det? nått som kanrin inte skulle göra? synd om jag inte lyckades ;P

2007-09-24 @ 16:13:00
URL: http://tjohoemma.blogg.se
Postat av: jag

svårt att veta, vi får fråga karin ;P

2007-09-30 @ 15:10:35

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0