Jag jobbar(inte)...

okej om någon undrar jobbar jag skolarbete nu. jag sa i alla fall det till annie för att få datan. jag hade faktiskt tänkt göra det också, skulle bara blogga lite först, men  ´nu ringde mamma och sa att hon skulle hämta mig snart så ska vi åka till stallet Cissi lektion idag =) så det blev inget jobb...

idag har vart en okej dag, har jobbat duktigt i skolan, haft idrott fick andningsproblem, så jag pep som en liten mus när jag andades. men annars gick det bra.

Men nu ska jag sluta, ska byta om så jag kommer iväg till stallet och cissi lektionen hoppas det går bra, igår var han inte så sugen på att arbeta... men det gick skit bra när vi började hoppa =)

Puss och kram skumbanan

Kommentarer

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0