återträffen

i fredas och lördas var det återträff, det var roligt faktiskt, vi grillade lite falafel jag och matilda ägde verkligen på det ;P sen hända inte så mycket speciellt, andakt, fika, äta sen körde vi kronan, det var en ganska kul, kina var riktigt duktig =) vi tog lite hoppbilder mitt i natten och så, men det var ganska trist att vi fick göra vad vi ville... ;P lägret var roligare en jag hade trott det skulle vara. riktigt lyckat faktiskt!

... idag har vi fodringen så var vi stallet vid 7, ska dit igen snart, annars har jag bara pluggat lite engelska glosor, så nu kan jag dem. Bara spanskan kvar...


nu måste jag dra till stallet ha det bra,


Kommentarer

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0