idrottsdag

Idag har vi haft idrottsdag i skolan, skit skönt i började klockan 10 så det var sovmorgon, sen simmade vi lite och körde livräddning ganska kul faktiskt... sen tillbaka till skolan för att få lunch rast sen spelade vi bandy, det gick väll sådär var typ astrött, men ändå. sen var dagen slut vid 20 i 2, gick hem till lina och hämta nästa isfolket, sen stog jag där och snacka lite. sen gick jag hem för att plugga spanska, har typ resten kvar, så det är lite att göra men orkar inte idag, tar det imorgon...

Sen åkte jag ut till stallet, red med vendela det var skoj, det var ett tag sen och efter det beställde vi pizza (mitt nyttiga liv funkar toppen) och nu sitter jag här...

Skepp och hoj  

Kommentarer

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0