God dag!

hejhopp...

idag har jag vart i skolan som alltid, skit trött på skolan nu!!! orkar inte med nu, om det inte vore för betygen hade jag nog skitit i det.

Hade drogföreläsning i dag den var bra, han som höll i den var rolig och tog bra emxempel. Jag och emma var med tanja och jenni på rasten men de försvann med jennis moppe så jag och emma stod där med tanjas mobil! HAhah, så vi skicka lite snälla sms,

ja det var väll det som hände idag vi vart typ tvingade att städa hela skolan också, sopa och torka bord och allting! Vad har man städare till?

ikväll är det ug =) måste komma ihåg att ta med pengar.

...tekopp

Kommentarer
Postat av: emmsen

okej...varför tekopp på slutet?? :) kram kram

2007-10-05 @ 16:07:05
URL: http://tjohoemma.blogg.se
Postat av: jag

det rimma på hopp XD

2007-10-05 @ 16:10:35

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0