Förkyld... :(

Idag vakna jag och hade skit ont i halsen och var snuvig, :( men det vart lite bättre på dagen sen, hade ea jobba projektet då, som går toppen (eller inte...) sen engelska, glosprov det gick bra, sen gjorde vi något gammalt nationelltprov, det gick helt okej, fick upp mitt självförtroende för engelskan lite. Sket i badmintonen eftersom jag mådde halv kasst. men mamma tvinga ut mig till stallet istället. skulle bara borsta men så skulle louise, sussie och josefin rida ut så följde med dom runt sjön, det var kul. Fast jag var asrädd ett tag! fick gå först när hästarna var as rädda där folk sätt fullisar :/ men det gick bra. imrogon är det första svenskan på 2 veckor :O

bye bye äppelpaj

Kommentarer

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0