Lycka är en chokladkalender

Jag har syndat, det gick snabbt jag lovar att blogga varje gång jag är inne igår var jag inne två, igår vart det noll blogginlägg. Det här kommer aldrig funka men jag kämpar på som med allt annat.

Jag är så skoltrött nu, pluggar är det ändå jag gör känns det som, jag orkar inte! borde plugga nu men jag orkar inte. det vore bra om projektet var klart på fredag för att slippa tänka på det sen, hur långt har jag kommit? Så långt jag borde gjort första eller andra veckan. sen är det engelskan jag inte förstår ett skit av, men pappa har lovat mig hjälp på fredag. Sen matte som jag har glömmt bort helt i evigheter, spanskan har vi till imorgon, skit hade glömt bort den och sen svenskan också... Jag orkar inte.

Läste ur cybergymnasiets tidning som jag tog på mässan om höstdepression, kännde så bra igen mig, allt stämmde nästan i alla fall, den var grymt bra.

Men det blir bättre allt jag önskar är: att det är snö på marken och att det blir den 22:a, men det är det tyvär inte än så jag får plågas ett tag till, fast lite snö och en chokladkalender skulle göra det hela bättre, men snart är det globen vilket innebär att advendskalendern börjar snart vilket innebär at jag får choklad och snart är det nightwish också, det blir bättre!

Nu måste jag plugga...

Kommentarer

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0