idag + helgen

Idag hade vi halv idrottsdag i skolan, det var okej vi spelade basket, fotboll och doppboll, vi ägde! Haha vi är riktigt tävlings inriktade faktiskt: okej nu måste vi vinna vilka kör basketen? du var bra och du var bra och du var bra, Haha det gick ganska bra för oss faktiskt. 

i fredags var det ug. vi baka pepparkakor, det var lite mjöl och deg krig ett tag, jag mjöla ner mig riktigt ordentligt. =)

Lördag var det gymnasie mässan, det var ganska kul jag och emma gick träffade hanna, dunja och freddy också så vi gick tillsammans ett tag, sen hyrde jag och emma saw 1,2,3 men innan vi tittade på dom tonade vi mitt hår, så nu är jag rödhårig ;P

Söndag var emma kvar ett tag, okej ganska länge, sen  var det inte så mycket mer med min söndag....

Kommentarer

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0