Happy Halloween!

På morgonen vaknade jag tidigt, vilket inte visade sig vara så bra. Satt vid datan chatta lite gick in på ur gammla trist sidor för jag hade så trist, sen loggade matilda in på msn och frågade om jag skulle till ug så det vart att ta sig dit till fem, middag med tacos det var gott sen gick vi upp till kyrkan och jag och matilda fick världens skrattatack mitt under gudstjänsten. Sen skulle vi kolla på film mitt stora feta grekiska bröllop, men vi kännde inte för det så vi drog ner till källaren med en cola och en popcornskål, satt där och prata lite. Sen kom det fler och fler. Runt 10 började folk fundera på att dra hem, men så kom vi på den brilljanta ideen att sova där så det vart att jag, matilda, fredrik, julia, petter och deras kusin joel stanna över natten. Johanna stanna till 4 för att sedan gå hem för att gå upp vid halv 7, hur orkar man? Vi hade mys gjorde pizza mackor, tände ljus och prata. Men något sova vart det inte, fast joel och julia sommnade ett tag ;) sen vid halv 8 gick vi till cilla och ville ha pankakor, så fredrik fixade pankakor till oss det var gott men jag mådde illa. sen gick jag hem till halv 10 då fick jag för mig att jag skulle plugga, vilket inte vart så lyckat jag typ sommnade :O så vid tio gick jag och la mig sov till 1 sen pluggade jag en timme sen drog jag till stallet för att rida ^^

Nu bär mamma och pappa ut gammla soffan nya har kommit, så ska se om jag kan hjälpa till, annars måste jag plugga... Eller å går ja och lägger mig ska vara hos lina vid halv tio...

Happy halloween!


Kommentarer

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0