Badmintonen...

idag gick det ganska bra på badmintonen, jag kanske inte ska sluta, fast känner man att man inte vill så är det dumt att fortsätta men min underbara(lögn) tränare berömde mig jätte mycket idag det är ovanligt + att han gnällde knappt något, jag har blivit duktig XD resten av tiden efter att jag fått min special träning (okej alla fick det idag men ibland känns det som jag är sämst! fast det är jag typ...) så flummade jag och madde en hel del,Vi skulle köra dropp stopp lyft och varje gång jag slog bollen skrek jag: STOPP och madde stanna, sen fick vi för oss att vi skulle köra lyftkran, taxi och plastbil istället så vi skrek TAXI över bollhallen typ, sen spela vi lite med vänster handen, det gick väll bra (hör ironin i rösten) fast efter ett tag gick det lite bättre för mig =)

En god nyhet för er få personer som faktiskit läser min blogg, jag kommer börja blogga mer igen, det tar ju inte så lång tid att skriva ett litet inlägg när man ändå är vid datan så: Jag lovar att varje gång jag är inne på datan ska jag skriva ett inlägg! Tjoho  Prubliken jublar,

Då ses vi snart igen då...

Kommentarer

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0