Tillbaka!

Här går jag och lovar att blogga oftare och så får min data virus! Haha, men nu lovar jag att blogga oftare, nyårslöfte eller nåt, så nu när jag vart ett tag finns det ju hur mycket som helst att blogga om...

Julen: var väll okej, jag fick min kamera(tjoho!!!!) firade hemma, viktor var tomte han var kul alla asgarva, önskar jag också var rolig... sjöng en hel del sing star(varför är alla i min släkt utan jag musikaliska???), kolla på kalle och åt jul mat, nej jag saknar faktiskt inte skinkan... Vart en hel del smsande ;) jag har redan gått över med 30 kronor, tre vockor kvar!!

Jaja... mer kommer, hejdå

Kommentarer
Postat av: Linus

Du har porrsurfat! :O

2012-10-09 @ 00:50:54

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0