Fodring...

jaha idag var det fodrin då vilket innebär att jag var i stallet från 7 till halv 10 på morgonen, sen åkte i till hööks och skulle byta min reflexjacka såklart fanns inte rätt storlek, men vi tog pengarna tillbaka så får jag en sen. men vi köpte ett mulle-schabrak istället super sött! =)
sen var det tillbka till stallet och rida i regnet :/ men det var väll okej ändå sluta regna efter ett tag, sen ta in hästarna fodra och mocka, sen hem runt 5-6 kanske käka middag (taccos mums) sen satt jag vi datan ett tag för att sen åka tillbaka till stallet, och nu barambambambam är jag här igen ;)

okejså att alla vet idag har jag planerat mitt liv, det kan bli ganska lång tråkigt att sopa och gå fram och tillbaka från och till hagarna så jag planerade mitt liv, tyvär inehållde inte det vad jag skulle välja för gymnasium, efetrsom det var längre fram i tiden, eller jo jag tror jag hade valt cyber i mitt planerade liv (nej jag har inte bestämt mig en ;P)

Jag vet att ni är nyfikna på mitt liv tyvär kan jag inte presentera det en + att jag måste fråga lite personer om det är okej att ingå i mitt liv i deraas roll jag planerat, vilket aldrig kommer hända, Haha...

så nu är min framtid säker eller inte...

Kommentarer

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0