Precis som jag hade tänkt

Idag hade jag tänkt att ta det lungt, sova länge sitta ute och läsa i skuggan, men såklart ringer pappa och väcker mig, hon behövde veta vad moppen hette för att försäkra den. Sen kuunde jag såklart inte sommna om, när jag går upp märker jag såklart att det är dåligt väder, så jag sätter på tvn ett tag men då börjar det så klart att åska! Så jag satte mig och läste inne istället. I nya okej, och då hittade jag något väldigt skojigt! Agustas lista! Och nu upptäcker jag att band efterlysningen är med också XD Haha skojigt! det blev en lyckad dag till slut iallafall hitils!  

Kommentarer
Postat av: Emmsen

jag håller med. agustas lista och band efterlysning var mtk underhållande :D

2007-08-09 @ 21:53:07
URL: http://tjohoemma
Postat av: Mig

Oja XD

2007-08-09 @ 22:11:45

skriv en komentar?:

Vem är du?:
spara ditt namn?

din mejl: (till bara mig)

din bloggs namn:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0